Dé Field Service Software
voor Onderhoud & Service

Dé Field Service & Onderhoud Software

Zijn jullie voor klantafspraken te vaak afhankelijk van collega’s,
omdat deze nergens duidelijk zijn vastgelegd?

Is het inplannen van periodiek werk eigenlijk heel inefficiënt en tijdrovend?
En kost het te veel tijd om klanten te informeren?

Nergens voor nodig. Get everything under control met dé software voor de onderhoud en service: Relyon One.

Van versnipperde klantafspraken naar één systeem met volledig inzicht  

Van een tijdrovende planning rondom periodiek werk naar een geautomatiseerd proces met flinke besparingen in tijd en mankracht 

Van onnodige werkbonnen en gebrek aan totaaloverzicht naar één werkbon met meerdere activiteiten 

Zij gingen je al voor:

Dit levert het op

Service en Onderhoudsorganisaties die Relyon One gebruiken, profiteren van: 

Features

Alles wat je nodig hebt, zit in in de service en onderhoud software van Relyon One. Echt waar. Om je een waslijst te besparen, zetten we hier de meest interessante features in de service- en onderhoudsbranche op een rijtje: 

Alle klantafspraken in één systeem

Manage klantafspraken, contracten, SLAs en meer in één systeem. Je voert alles eenmalig in, plant slim en verliest nooit het overzicht. Ook ben je niet meer afhankelijk van menselijk handelen en geheugen. 

Vrije velden

Periodiek werk combineren in éen werkopdracht

Doe meerdere activiteiten op één locatie in één werkopdracht. Zo combineer je bijvoorbeeld reparaties met preventief onderhoud dankzij onze software. Dat is effectief én kostenbesparend.

Geautomatiseerd periodiek werk

Een geautomatiseerd proces rondom periodiek werk zorgt voor een efficiënte planning. Zo bespaar je op reistijd en mankracht 

Realtime registratie op deelprojecten

Registreer uren, materiaal en formulieren op deelopdrachten. Zo heb je realtime inzicht op activiteitsniveau én binnen de totaalopdracht, waarin alles wordt gecombineerd. 

SLA’s op detailniveau

Borg de inhoud van jullie SLA’s op detailniveau in Relyon One. Leg daarnaast escalaties vast als regel in het systeem, zodat je altijd op de bal zit.  

Klantspecifieke afspraken

Leg uitzonderingen op standaardafspraken zoals arbeidsuren, kortingen, voorrijkosten eenmalig vast, waarna het automatisch wordt verwerkt richting facturatie. 

Realtime communicatie met opdrachtgevers

Automatiseer de realtime communicatie naar opdrachtgevers, via sms, portal of email. Dit bespaart een hoop tijd en zorgt voor blije klanten.  

En nog veel meer!

Deze features zijn het meest populair in jouw branche. Natuurlijk hebben we nog talloze andere mogelijkheden. Meer weten over de functionaliteiten van onze software voor onderhoud en service? Plan een demo!  

Dit is het meest relevant voor jouw branche.
Benieuwd naar alle features?

“Voorheen kreeg ik een stapel werkbonnen in mijn handen gedrukt. Nu dat automatisch gebeurt, scheelt me dat bakken met tijd. De onderhoudsplanning staat nu al voor het hele jaar en onze monteurs weten dus precies wat eraan komt. Ze kunnen onderhoud combineren, in één keer een uitdraai maken en onze werkzaamheden factureren. De klant krijgt na een bezoek wekelijks een rapportage per e-mail.”

Willem den Baars

De Badmeesters

Integraties

Relyon One integreert met al je vertrouwde systemen, zodat dubbele handelingen en fouten verleden tijd zijn. Everything under control.  

Daarom Relyon

Software gebouwd op 20+ jaar ervaring

Specialist in de service- en onderhoudsbranche

Koploper in de markt

Alles wat je nodig hebt in één systeem

Boek jouw demo

Ontdek hoe je met Relyon One weer grip krijgt op jouw serviceproces. Tijdens een online meeting van 30 minuten vertellen we je:​ 

  • hoe Relyon One eruitziet en werkt 

  • of onze Field Service Software alles heeft wat je zoekt 

  • welke kansen wij zien voor het optimaliseren van jouw serviceproces 

  • welke slimme features je straks echt niet meer wil missen 

  • en het antwoord op al je overige vragen