Ervaringen van onze klanten
We kunnen natuurlijk uitleggen waarom Relyon One dé field service software voor jou is, maar dat kunnen onze klanten nog veel beter. Lees hier hun ervaringen.
Trots op wat we doen
Ontdek in onze klantcases wat klanten als Fuchs Service Equipment, STULZ, Pirtek en Nestlé dankzij Relyon hebben bereikt.




EZS Parkeersystemen
Betrouwbare en gestructureerde informatie, centraal opgeslagen – daar was het EZS Parkeersystemen om te doen. Door Relyon in te zetten, hebben ze nu meer tijd voor persoonlijk contact met de klant.

Pirtek Benelux
Relyon biedt Pirtek Benelux de ruimte om verder te groeien en klanten nog eenvoudiger de service te leveren die ze gewend zijn. Relyon heeft zijn bewezen standaard functionaliteit op een snelle, betaalbare en flexibele wijze aan Pirtek Benelux geleverd.


Alfa Melktechniek en Alfa Koeling
Automatisering die past bij de kleinere schaal van bedrijven: dat zocht Alfa. De introductie van de Relyon-app verliep net zo soepel. Zo’n 50 van de in totaal 65 medewerkers van Alfa zijn gebruikers van de app geworden.

Bandenservice Zuid-West
“Relyon heeft een boel stress weggenomen, bij onszelf en bij de klanten. Voor de klant is het nu duidelijk: afspraak is afspraak. En die komen we echt elke keer na.”

Nestlé Professional
Nestlé Professional ging op zoek naar een geautomatiseerde oplossing voor de plaatsing en het onderhoud van bedrijfskoffieautomaten. Deze oplossing vonden ze bij Relyon. Volgens hen hebben ze zelfden met zo’n gebruiksvriendelijk systeem gewerkt.

Fuchs Service Equipment
De leverancier van garagewerkplaatsapparatuur automatiseert het gehele bedrijfsproces via AFAS en Relyon. Juist omdat Fuchs wil uitblinken in service, is het bedrijf blij met de hechte combinatie van zijn twee IT-leveranciers.




EZS Parkeersystemen
Betrouwbare en gestructureerde informatie, centraal opgeslagen – daar was het EZS Parkeersystemen om te doen. Door Relyon in te zetten, hebben ze nu meer tijd voor persoonlijk contact met de klant.

Pirtek Benelux
Relyon biedt Pirtek Benelux de ruimte om verder te groeien en klanten nog eenvoudiger de service te leveren die ze gewend zijn. Relyon heeft zijn bewezen standaard functionaliteit op een snelle, betaalbare en flexibele wijze aan Pirtek Benelux geleverd.


Alfa Melktechniek en Alfa Koeling
Automatisering die past bij de kleinere schaal van bedrijven: dat zocht Alfa. De introductie van de Relyon-app verliep net zo soepel. Zo’n 50 van de in totaal 65 medewerkers van Alfa zijn gebruikers van de app geworden.

Bandenservice Zuid-West
“Relyon heeft een boel stress weggenomen, bij onszelf en bij de klanten. Voor de klant is het nu duidelijk: afspraak is afspraak. En die komen we echt elke keer na.”

Nestlé Professional
Nestlé Professional ging op zoek naar een geautomatiseerde oplossing voor de plaatsing en het onderhoud van bedrijfskoffieautomaten. Deze oplossing vonden ze bij Relyon. Volgens hen hebben ze zelfden met zo’n gebruiksvriendelijk systeem gewerkt.

Fuchs Service Equipment
De leverancier van garagewerkplaatsapparatuur automatiseert het gehele bedrijfsproces via AFAS en Relyon. Juist omdat Fuchs wil uitblinken in service, is het bedrijf blij met de hechte combinatie van zijn twee IT-leveranciers.

Robert Sonder
Directeur Horequip
Zij vertrouwen al op Relyon:





