Ervaringen van onze klanten

We kunnen natuurlijk uitleggen waarom Relyon One dé field service software voor jou is, maar dat kunnen onze klanten nog veel beter. Lees hier hun ervaringen.

Trots op wat we doen

Ontdek in onze cases wat klanten als Fuchs Service Equipment, STULZ, Pirtek en Nestlé dankzij Relyon hebben bereikt.

Velmon

Met klanten als het Ministerie van Defensie, KLM en Tata Steel móét Velmon Service en Revisie wel vooroplopen in de markt van machineonderhoud. Dus schakelde het bedrijf in Heemskerk onze hulp in op het gebied van automatisering.

Lees meer
Horequip monteur

Horequip

Met onze Business Intelligence tool heeft grootkeukenspecialist Horequip nu inzicht in de planning en prestaties van hun monteurs. Daardoor faciliteert het bedrijf de monteurs beter en worden ze gestimuleerd om aan hun eigen ontwikkeling te werken.

Lees meer
Velmon klantcase

EZS Parkeersystemen

Betrouwbare en gestructureerde informatie, centraal opgeslagen – daar was het EZS Parkeersystemen om te doen. Door Relyon in te zetten, hebben ze nu meer tijd voor persoonlijk contact met de klant.

Lees meer
Pirtek Benelux Klantcase

Pirtek Benelux

Relyon biedt Pirtek Benelux de ruimte om verder te groeien en klanten nog eenvoudiger de service te leveren die ze gewend zijn. Relyon heeft zijn bewezen standaard functionaliteit op een snelle, betaal­bare en flexibele wijze aan Pirtek Benelux geleverd.

Lees meer
Stulz Klantcase

STULZ

STULZ, leverancier van koelsystemen, zocht een servicemanagementsoftware om de voorraden beter bij te houden én om het monteurs een stuk makkelijker te maken. Ze waren blij verrast met de mogelijkheden en de flexibiliteit van Relyon.

Lees meer
Horequip klantcase

Alfa Melktechniek en Alfa Koeling

Automatisering die past bij de kleinere schaal van bedrijven: dat zocht Alfa. De introductie van de Relyon-app verliep net zo soepel. Zo’n 50 van de in totaal 65 medewerkers van Alfa zijn gebruikers van de app geworden.

Lees meer

Bandenservice Zuid-West

“Relyon heeft een boel stress weggenomen, bij onszelf en bij de klanten. Voor de klant is het nu duidelijk: afspraak is afspraak. En die komen we echt elke keer na.”

Lees meer
Nestlé klantcase

Nestlé Professional

Nestlé Professional ging op zoek naar een geautomatiseerde oplossing voor de plaatsing en het onderhoud van bedrijfskoffieautomaten. Deze oplossing vonden ze bij Relyon. Volgens hen hebben ze zelfden met zo’n gebruiksvriendelijk systeem gewerkt.

Lees meer
Fuchs Klantcase

Fuchs Service Equipment

De leverancier van garagewerkplaatsapparatuur automatiseert het gehele bedrijfsproces via AFAS en Relyon. Juist omdat Fuchs wil uitblinken in service, is het bedrijf blij met de hechte combinatie van zijn twee IT-leveranciers.

Lees meer

Velmon

Met klanten als het Ministerie van Defensie, KLM en Tata Steel móét Velmon Service en Revisie wel vooroplopen in de markt van machineonderhoud. Dus schakelde het bedrijf in Heemskerk onze hulp in op het gebied van automatisering.

Lees meer
Horequip monteur

Horequip

Met onze Business Intelligence tool heeft grootkeukenspecialist Horequip nu inzicht in de planning en prestaties van hun monteurs. Daardoor faciliteert het bedrijf de monteurs beter en worden ze gestimuleerd om aan hun eigen ontwikkeling te werken.

Lees meer
Velmon klantcase

EZS Parkeersystemen

Betrouwbare en gestructureerde informatie, centraal opgeslagen – daar was het EZS Parkeersystemen om te doen. Door Relyon in te zetten, hebben ze nu meer tijd voor persoonlijk contact met de klant.

Lees meer
Pirtek Benelux Klantcase

Pirtek Benelux

Relyon biedt Pirtek Benelux de ruimte om verder te groeien en klanten nog eenvoudiger de service te leveren die ze gewend zijn. Relyon heeft zijn bewezen standaard functionaliteit op een snelle, betaal­bare en flexibele wijze aan Pirtek Benelux geleverd.

Lees meer
Stulz Klantcase

STULZ

STULZ, leverancier van koelsystemen, zocht een servicemanagementsoftware om de voorraden beter bij te houden én om het monteurs een stuk makkelijker te maken. Ze waren blij verrast met de mogelijkheden en de flexibiliteit van Relyon.

Lees meer
Horequip klantcase

Alfa Melktechniek en Alfa Koeling

Automatisering die past bij de kleinere schaal van bedrijven: dat zocht Alfa. De introductie van de Relyon-app verliep net zo soepel. Zo’n 50 van de in totaal 65 medewerkers van Alfa zijn gebruikers van de app geworden.

Lees meer

Bandenservice Zuid-West

“Relyon heeft een boel stress weggenomen, bij onszelf en bij de klanten. Voor de klant is het nu duidelijk: afspraak is afspraak. En die komen we echt elke keer na.”

Lees meer
Nestlé klantcase

Nestlé Professional

Nestlé Professional ging op zoek naar een geautomatiseerde oplossing voor de plaatsing en het onderhoud van bedrijfskoffieautomaten. Deze oplossing vonden ze bij Relyon. Volgens hen hebben ze zelfden met zo’n gebruiksvriendelijk systeem gewerkt.

Lees meer
Fuchs Klantcase

Fuchs Service Equipment

De leverancier van garagewerkplaatsapparatuur automatiseert het gehele bedrijfsproces via AFAS en Relyon. Juist omdat Fuchs wil uitblinken in service, is het bedrijf blij met de hechte combinatie van zijn twee IT-leveranciers.

Lees meer
Horequip
“Met de software van Relyon hebben we meer grip op ons proces en betere stuurinformatie.”

Robert Sonder

Directeur Horequip

Zij vertrouwen al op Relyon: