Ervaringen van tevreden klanten
Klantcases
Trots op onze klanten en nog trotser op de resultaten
Lees onze klantcases en ontdek wat klanten als Fuchs Service Equipment, STULZ, Pirtek en Nestlé dankzij Relyon hebben bereikt.
Klantcases
Resultaten waar we trots op zijn
EZS Parkeersystemen
“Betrouwbare en gestructureerde informatie, centraal opgeslagen – daar was het ons om te doen. Bovendien is er nu meer tijd voor persoonlijk contact met de klant.”
Lees de casePirtek Benelux
“Relyon Service Management biedt ons de ruimte om verder te groeien en onze klanten nog eenvoudiger de service te leveren die ze van ons gewend zijn.”
Lees de caseSTULZ
“Efficiëntie betekent kostenbesparingen, maar ook minder ergernissen: zaken gaan in de regel nu in één keer goed.”
Lees de caseAlfa Melktechniek en Alfa Koeling
“De Relyon app, waarop monteurs heel snel en eenvoudig hun werkzaamheden kunnen invoeren, sprak meteen tot de verbeelding.”
Lees de caseBandenservice Zuid-West
“Relyon heeft een boel stress weggenomen, bij onszelf en bij de klanten. Voor de klant is het nu duidelijk: afspraak is afspraak. En die komen we echt elke keer na.”
Lees de caseNestlé Professional
“Ik heb zelden een systeem meegemaakt dat zó gebruiksvriendelijk is. Buitenlandse vestigingen komen nu zelfs op bezoek om te kijken hoe wij werken met de software.”
Lees de caseFuchs Service Equipment
“Ik had meteen een goed gevoel bij AFAS Software en Relyon: samen zijn ze verder dan de rest.”
Lees de caseEfficiëntie betekent kostenbesparingen, maar ook minder ergernissen: zaken gaan in de regel nu in één keer goed.
Carlo Brouwer, Algemeen Directeur STULZ Groep
Benieuwd naar wat Relyon voor jou kan betekenen?
Contact info
- Koperslager 15
- 2631 RK Nootdorp
- +31 (0)15 – 310 02 08
- contact@relyon.nl