Meer grip op jou serviceplanning door gecentraliseerde processen

Optimaliseer planningen door middel van slimme suggesties

Speel sneller en efficiënter in op ad hoc werkzaamheden

Altijd inzicht in de SLA’s

Direct inzicht in de locatie én historie van de objecten in je installed base

Verhoog je First Time Fix Rate

Meer grip op je serviceproces

Onze feature voor servicemanagers

Ad hoc planning
Bundel servicecalls die binnenkomen via je installed base, klantportaal of SLA’s en speel sneller in op ad hoc werkzaamheden. 
Planassistent
Servicecalls kun je manueel inplannen, maar ook op basis van slimme suggesties. 
Automatische planmodule

Of laat de automatische AI-planmodule zelf beslissen wat de beste dag, tijd én de beste monteur is voor de taak. 

Roosters
Bekijk de beschikbaarheid van jouw buitendienst via de roosters. 
Installed base
Maak manuele servicecalls aan of bekijk alle objecten in de installed base, hun locaties én hun documentatiehistorie. 
Contractmanagement
Bekijk welke klantafspraken er zijn gemaakt over bijvoorbeeld periodiek onderhoud of de voorwaarden van ad hoc werkzaamheden. 
Klantportaal
Ontvang servicemeldingen via het klantportaal en houd de klant op de hoogte van ingepland onderhoud, door middel van standaardberichten. 
Activiteitenstrategie
Laat automatisch de juiste doorlooptijden, benodigde materialen, skills en documentatie toevoegen aan servicecalls. 
Audit log
Is de planning veranderd? Dan zie je in de audit log waarom dit is gebeurd, door wie en wanneer.  
Zones en regio’s
Stel per buitendienstmedewerker in waar hij of zij werkzaam is, zodat hiermee rekening wordt gehouden in de planning. 
Horizontale en verticale planning

Bekijk jouw planning in horizontale of verticale weergave en houd zo het overzicht van jouw week.  

Relyon One in de praktijk

Benieuwd hoe andere servicemanagers onze software ervaren? Lees er alles over in onze cases.

Ontdek Relyon One voor projectmanagers

×
Show