Succes met Relyon

Ontzorg je klanten net als Sismatec

Bij Sismatec B.V. heeft elke klant de optie om een onderhoudscontract af te sluiten. Bij een onderhoudscontract is de klant ervan verzekerd dat de machine(s) altijd in goede conditie blijven waardoor de machine altijd haar maximale prestaties kan blijven leveren. Sismatec wil zijn klanten als technologisch partner volledig ontzorgen en bij storingen 24/7 voor hen klaar. Een optioneel en zeer efficiënt en bruikbaar onderdeel van het onderhoudscontract is het door Relyon ontwikkelde “Sismatec Klantenportal” dat in contact staat met hun servicesysteem.

Enkele voordelen:

  • Inzicht in de werkbonhistorie
  • Service-aanvraag doen en bekijken
  • Inzicht in het machinepark
  • Verschillende gebruikersrollen voor iedereen

Deel dit bericht:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Meer informatie

Meer weten over grip op service?

Lees in onze leaflet hoe jouw serviceafdeling met Relyon (weer) grip krijgt op het serviceproces.

Relyon leaflet mockup