Succes met Relyon

Relyon breidt uit met Field Sales partij Salesboard

Relyon breidt haar positie in de Nederlandse Field Services markt uit door een strategische combinatie aan te gaan met de Field Sales specialisten van Salesboard. Deze uitbreiding past binnen de strategie van Relyon om uit te groeien tot de meest innovatieve aanbieder van softwareoplossingen voor de ‘field-professional’. Dankzij deze overname zijn we nog beter in staat om onze klanten te ondersteunen in hun dagelijkse werkzaamheden in het veld, waardoor zij hun processen nog sneller, efficiënter en overzichtelijker kunnen organiseren.

De complementariteit van de huidige Field Services oplossing en de Field Sales oplossing van Salesboard was de doorslaggevende factor om de krachten te bundelen. De gecombineerde oplossing komt dan ook tegemoet aan de vraag van onze klanten om een end-to-end propositie in de markt te zetten waarmee buitendienstmedewerkers zowel op het gebied van service als sales optimaal ondersteund worden om hun werkzaamheden effectief en efficiënt uit te voeren.

Dennis Pater, CEO van Relyon, kijkt uit naar de samenwerking: “De samenwerking met Salesboard stelt ons in staat om het productaanbod verder te verbreden en onze klanten nog beter te bedienen. Het samenvoegen van Field Services en Field Sales is dan ook een strategisch stap om verder te bouwen op onze ambitie om uit te groeien tot een leidende Europese partij, waarbij we te allen tijde vooropstellen dat we onze klanten optimaal willen ondersteunen bij hun processen en uitvoering van hun activiteiten in het veld.”

Ties van Ginneken, CEO Salesboard, ziet veel mogelijkheden in de combinatie: “Salesboard focust zich momenteel op het Field Sales segment binnen het Field Management, echter merken we op dat er in vele scenario’s een sterke overlap plaats vindt tussen de Field Sales en Field Services activiteiten bij onze klanten. De gecombineerde expertise in het optimaal bedienen van de professional in the field zal ons in staat stellen om huidige (en nieuwe) klanten nog beter te bedienen en verstevigt de capaciteit van Relyon om te blijven opereren als innovator in de markt.”

Voor onze klanten zal er verder niets veranderen. Onze dienstverlening zal voortgezet worden zoals jullie die van ons gewend zijn en jullie contactpersonen blijven ongewijzigd.

Wij zullen onze klanten op de hoogte houden over verdere ontwikkelingen omtrent de combinatie met Salesboard. Voor vragen en meer informatie kunnen jullie contact opnemen via contact@relyon.nl

Meer informatie over Salesboard is te vinden op www.salesboard.app.

Deel dit bericht:

Meer informatie

Meer weten over grip op service?

Lees in onze leaflet hoe jouw serviceafdeling met Relyon (weer) grip krijgt op het serviceproces.

Relyon leaflet mockup