Succes met Relyon

Heb jij als service manager al écht volledig grip op het servicesysteem?

Volledig grip. Wat is dat eigenlijk precies? Vanuit Relyon vinden we dat dit gaat over alles maar 1 keer doen. En dan ook meteen goed zodat je het los kunt laten en niet meer hoeft na te denken over de vervolgstappen. Wanneer je bijvoorbeeld een bestelling plaatst voor een van je servicemonteurs en je weet dat dit automatisch goed gaat, ook richting de volgende collega, dan ervaar je rust. Er is geen noodzaak toch dubbel te checken, want het proces is immers goed ingeregeld. Dit betekent vervolgens dat je je kunt richten op de taken die spreekwoordelijk op je bureau liggen. Wanneer je op die manier samenwerkt binnen je organisatie, dan werk je met elkaar voor hetzelfde doel. En als je dat goed aanpakt levert dat een glimlach op je gezicht op. Niet alleen op jouw gezicht maar ook bij je collega’s. En daarmee dús ook bij je klanten.

Dat gevoel van energie

Het is zo’n gevoel van bruisende energie, omdat je voelt dat processen goed lopen. Niets lijkt moeite te kosten. Dat gevoel gaat bijna altijd één op één samen met automatisering. En zeker wanneer je als servicemanager, planner of buitendienstmonteur werkt is het vloeiende verloop van processen onmisbaar. Tijd is immers kostbaar, en handmatig gemaakte fouten kosten juist tijd geld en energie. En je werkplezier? Dat neemt er zéker niet door toe…

Ontwikkeld door experts

Niet voor niets maakt Relyon het leven gemakkelijker: je krijgt grip op je serviceproces, verhoogt je klanttevredenheid en hebt in één oogopslag inzicht. Onze software is gebaseerd op 20 jaar kennis van en ervaring met diverse serviceprocessen. Van servicemanager tot monteur: iedereen kan met onze software overweg. En doordat Relyon het serviceproces automatiseert en optimaliseert, stijgt de productiviteit.

Alle informatie onder één knop

Stel je voor: je hebt alle relevante informatie beschikbaar onder één knop. Dan neem je waarschijnlijk rustig en met een glimlach de telefoon op. Want jij hebt de touwtjes in handen, dat voelen collega’s meteen. En klanten ook trouwens. Zo vertelt Carlo Brouwer, Algemeen Directeur van STULZ Groep, bijvoorbeeld over hoe efficiëntie kostenbesparingen betekent, en tegelijkertijd ook minder ergernissen: zaken gaan in de regel nu in één keer goed. Maar ook de andere klantverhalen onderschrijven dit verhaal. Dat is trouwens één van onze tips: geloof vooral de woorden van klanten en niet alleen die van het bedrijf zelf. Anders krijg je toch al snel het ‘wij-van-wc-eend-raden-wc-eend-aan effect’. Meer weten? Even sparren? Neem contact met ons op. We kijken uit naar je bericht.

Deel dit bericht:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Meer informatie

Meer weten over grip op service?

Lees in onze leaflet hoe jouw serviceafdeling met Relyon (weer) grip krijgt op het serviceproces.

Relyon leaflet mockup