Hoogwaardige machines, heerlijke espresso en uitmuntende service: dat zijn de drie pijlers van het succes van DEAC Nederland uit Maasland. Ter ondersteuning van dat serviceproces koos DEAC voor Relyon Service Management. En daar zijn we trots op! DEAC is Nederlands oudste leverancier van espressomachines; dit jaar werd het 40-jarig jubileum gevierd. Daarnaast levert DEAC haar eigen merken koffie en thee, waaronder het welbekende Caféma.
Binnen 24 uur
Bij storingen aan de machines zal DEAC erop aansturen het euvel binnen 24 uur na melding op te lossen. Dat vraagt om een efficiënte planning! Met de Planningsmodule van Relyon Service Management kunnen de service technici zo optimaal mogelijk worden ingepland. Zowel de service technici als de routeverkopers zijn uitgerust met de mobiele applicatie van Relyon op hun smartphone. Dat betekent dat er niets meer op papier hoeft; ook checklists voor onderhoud en het noteren van tellerstanden zijn digitaal. Om de stroomlijning van het proces compleet te maken, werd in samenwerking met Breinwave een koppeling gelegd tussen Relyon Service Management en Microsoft Dynamics NAV.
Kortom: DEAC is goed uitgerust op weg naar het volgende jubileum!