Ben jij veel tijd kwijt aan klantcommunicatie? Moet je vaak handmatig klanten updaten en documenten overdragen? En gaat dat via een aantal verschillende kanalen? Dan valt er nog behoorlijk veel te winnen op dit proces.
Dit doe je met behulp van Relyon. Via het klantportaal update je je klant automatisch over uitgevoerde werkzaamheden, de planning en de voortgang van het onderhanden werk. Zo bespaar jij tijd en is je klant altijd up-to-date van actuele statussen.
Communiceer met je klanten via het klantportaal
Zie automatisch tickets van klanten in je planboard
Update je klanten automatisch met rapportages
Bekijk de historie van een klant in één overzicht
Creëer meer overzicht in de periodieke en serviceplanning
Communiceer efficiënter met klanten
Onze features voor jouw klanten
Klantportaal
Centraliseer je klantcommunicatie via het klantportaal.
Installed base
Je klanten zien in één oogopslag een historie overzicht van materialen per apparaat.
Tickets
Klanten maken eenvoudig en snel een ticket aan via het klantportaal. Zo hoef je niet telkens heen en weer te mailen. Dat bespaart je weer tijd!
Planning
Houd je klant op de hoogte van de periodieke en serviceplanning. Daarnaast zien ze met de real-time planning ook direct wijzigingen.
Terugkoppeling en updates
Stuur automatisch een terugkoppeling van de uitgevoerde werkzaamheden naar je klanten.
Rapportages
Update je klanten automatisch met rapportages in het klantportaal.
Relyon One in de praktijk
Benieuwd hoe andere servicemanagers onze software ervaren? Lees er alles over in onze cases.