Communiceer met je klanten via het klantportaal

Zie automatisch tickets van klanten in je planboard

Update je klanten automatisch met rapportages

Bekijk de historie van een klant in één overzicht

Creëer meer overzicht in de periodieke en serviceplanning

Communiceer efficiënter met klanten

Onze features voor jouw klanten

Klantportaal

Centraliseer je klantcommunicatie via het klantportaal.

Installed base

Je klanten zien in één oogopslag een historie overzicht van materialen per apparaat.

Tickets

Klanten maken eenvoudig en snel een ticket aan via het klantportaal. Zo hoef je niet telkens heen en weer te mailen. Dat bespaart je weer tijd!   

Planning

Houd je klant op de hoogte van de periodieke en serviceplanning. Daarnaast zien ze met de real-time planning ook direct wijzigingen. 

Terugkoppeling en updates

Stuur automatisch een terugkoppeling van de uitgevoerde werkzaamheden naar je klanten. 

Rapportages

Update je klanten automatisch met rapportages in het klantportaal.

Relyon One in de praktijk

Benieuwd hoe andere servicemanagers onze software ervaren? Lees er alles over in onze cases.

Ontdek Relyon One voor servicemanagers

×
Show