Ervaringen van tevreden klanten

Ervaringen van tevreden klanten

Klantcases

Trots op onze klanten en nog trotser op de resultaten

Lees onze klantcases en ontdek wat klanten als Fuchs Service Equipment, STULZ, Pirtek en Nestlé dankzij Relyon hebben bereikt.

Klantcases

Resultaten waar we trots op zijn

Projecten waar we trots op zijn

EZS Parkeersystemen

“Betrouwbare en gestructureerde informatie, centraal opgeslagen – daar was het ons om te doen. Bovendien is er nu meer tijd voor persoonlijk contact met de klant.”

Lees de case

Pirtek Benelux

“Relyon Service Management biedt ons de ruimte om verder te groeien en onze klanten nog eenvoudiger de service te leveren die ze van ons gewend zijn.”

Lees de case

STULZ

“Efficiëntie betekent kostenbesparingen, maar ook minder ergernissen: zaken gaan in de regel nu in één keer goed.”

Lees de case

Alfa Melktechniek en Alfa Koeling

“De Relyon app, waarop monteurs heel snel en eenvoudig hun werkzaamheden kunnen invoeren, sprak meteen tot de verbeelding.”

Lees de case

Bandenservice Zuid-West

“Relyon heeft een boel stress weggenomen, bij onszelf en bij de klanten. Voor de klant is het nu duidelijk: afspraak is afspraak. En die komen we echt elke keer na.”

Lees de case

Nestlé Professional

“Ik heb zelden een systeem meegemaakt dat zó gebruiksvriendelijk is. Buitenlandse vestigingen komen nu zelfs op bezoek om te kijken hoe wij werken met de software.”

Lees de case

Fuchs Service Equipment

“Ik had meteen een goed gevoel bij AFAS Software en Relyon: samen zijn ze verder dan de rest.”

Lees de case
Carlo Brouwer, Algemeen Directeur STULZ Groep

Efficiëntie betekent kostenbesparingen, maar ook minder ergernissen: zaken gaan in de regel nu in één keer goed.

Carlo Brouwer, Algemeen Directeur STULZ Groep

Benieuwd naar wat Relyon voor jou kan betekenen?

Stuur ons een contactverzoek door onderstaand formulier in te vullen. We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.