Ervaringen van onze klanten

We kunnen natuurlijk uitleggen waarom Relyon One dé field service software voor jou is, maar dat kunnen onze klanten nog veel beter. Lees hier hun ervaringen.

Trots op wat we doen

Ontdek in onze klantcases wat klanten als Fuchs Service Equipment, Pirtek en Nestlé dankzij Relyon hebben bereikt.

Roeland de Groot, manager van Optic Works, vertelt over Relyon One | Klant review

Optic Works

Wat Roeland vindt van Relyon One? “De software helpt mij om een nóg betere service te bieden aan klanten. Daar worden zij én ik blij van!”

Lees meer
Dael Groep

DAEL Groep

De DAEL Groep werkt sinds kort met onze vernieuwde én verbeterde field service software: Relyon One. Lees hier hoe de software-implementatie verliep én wat ze ervan vinden!

Lees meer

Badmeesters

De Badmeesters stapten van een papieren archiefwand over op onze field servicesoftware, Relyon One. Lees hier welke voordelen zij ervaren van deze digitalisering!

Lees meer

Artiso

Artiso voorziet bakkerijen van technisch onderhoud. En dat doen ze op een efficiënte manier, dankzij onze software. Lees er hier alles over!

Lees meer

Velmon

Met klanten als het Ministerie van Defensie, KLM en Tata Steel móét Velmon Service en Revisie wel vooroplopen in de markt van machineonderhoud. Dus schakelde het bedrijf in Heemskerk onze hulp in op het gebied van automatisering.

Lees meer
Horequip monteur

Horequip

Met onze Business Intelligence tool heeft grootkeukenspecialist Horequip nu inzicht in de planning en prestaties van hun monteurs. Daardoor faciliteert het bedrijf de monteurs beter en worden ze gestimuleerd om aan hun eigen ontwikkeling te werken.

Lees meer
Velmon klantcase

EZS Parkeersystemen

Betrouwbare en gestructureerde informatie, centraal opgeslagen – daar was het EZS Parkeersystemen om te doen. Door Relyon in te zetten, hebben ze nu meer tijd voor persoonlijk contact met de klant.

Lees meer
Pirtek Benelux Klantcase

Pirtek Benelux

Relyon biedt Pirtek Benelux de ruimte om verder te groeien en klanten nog eenvoudiger de service te leveren die ze gewend zijn. Relyon heeft zijn bewezen standaard functionaliteit op een snelle, betaal­bare en flexibele wijze aan Pirtek Benelux geleverd.

Lees meer
Horequip klantcase

Alfa Melktechniek en Alfa Koeling

Automatisering die past bij de kleinere schaal van bedrijven: dat zocht Alfa. De introductie van de Relyon-app verliep net zo soepel. Zo’n 50 van de in totaal 65 medewerkers van Alfa zijn gebruikers van de app geworden.

Lees meer

Bandenservice Zuid-West

“Relyon heeft een boel stress weggenomen, bij onszelf en bij de klanten. Voor de klant is het nu duidelijk: afspraak is afspraak. En die komen we echt elke keer na.”

Lees meer
Roeland de Groot, manager van Optic Works, vertelt over Relyon One | Klant review

Optic Works

Wat Roeland vindt van Relyon One? “De software helpt mij om een nóg betere service te bieden aan klanten. Daar worden zij én ik blij van!”

Lees meer
Dael Groep

DAEL Groep

De DAEL Groep werkt sinds kort met onze vernieuwde én verbeterde field service software: Relyon One. Lees hier hoe de software-implementatie verliep én wat ze ervan vinden!

Lees meer

Badmeesters

De Badmeesters stapten van een papieren archiefwand over op onze field servicesoftware, Relyon One. Lees hier welke voordelen zij ervaren van deze digitalisering!

Lees meer

Artiso

Artiso voorziet bakkerijen van technisch onderhoud. En dat doen ze op een efficiënte manier, dankzij onze software. Lees er hier alles over!

Lees meer

Velmon

Met klanten als het Ministerie van Defensie, KLM en Tata Steel móét Velmon Service en Revisie wel vooroplopen in de markt van machineonderhoud. Dus schakelde het bedrijf in Heemskerk onze hulp in op het gebied van automatisering.

Lees meer
Horequip monteur

Horequip

Met onze Business Intelligence tool heeft grootkeukenspecialist Horequip nu inzicht in de planning en prestaties van hun monteurs. Daardoor faciliteert het bedrijf de monteurs beter en worden ze gestimuleerd om aan hun eigen ontwikkeling te werken.

Lees meer
Velmon klantcase

EZS Parkeersystemen

Betrouwbare en gestructureerde informatie, centraal opgeslagen – daar was het EZS Parkeersystemen om te doen. Door Relyon in te zetten, hebben ze nu meer tijd voor persoonlijk contact met de klant.

Lees meer
Pirtek Benelux Klantcase

Pirtek Benelux

Relyon biedt Pirtek Benelux de ruimte om verder te groeien en klanten nog eenvoudiger de service te leveren die ze gewend zijn. Relyon heeft zijn bewezen standaard functionaliteit op een snelle, betaal­bare en flexibele wijze aan Pirtek Benelux geleverd.

Lees meer
Horequip klantcase

Alfa Melktechniek en Alfa Koeling

Automatisering die past bij de kleinere schaal van bedrijven: dat zocht Alfa. De introductie van de Relyon-app verliep net zo soepel. Zo’n 50 van de in totaal 65 medewerkers van Alfa zijn gebruikers van de app geworden.

Lees meer

Bandenservice Zuid-West

“Relyon heeft een boel stress weggenomen, bij onszelf en bij de klanten. Voor de klant is het nu duidelijk: afspraak is afspraak. En die komen we echt elke keer na.”

Lees meer
Horequip
“Met de software van Relyon hebben we meer grip op ons proces en betere stuurinformatie.”

Robert Sonder

Directeur Horequip

Zij vertrouwen al op Relyon:

×
Show