De overname van Way2Connect door Relyon is op 29 september 2021 officieel aangekondigd. Na deze aankondiging is de nieuwe organisatie gestart met het opstellen van de strategie en integratieplannen om de ambitie van Relyon te realiseren. De ambitie is om te groeien naar een leidende speler in Noord-West Europa op het gebied van Field Service Management. Met onze software willen wij bedrijven ontzorgen door zo eenvoudig mogelijk hun processen te automatiseren. De focus ligt op het vasthouden van het succes, het verder laten groeien en uitbouwen van producten en het bundelen van krachten. Tevens is een nieuwe managementstructuur tot stand gekomen en deze maakt Relyon vandaag bekend.
Het nieuwe managementteam van Relyon Service Management bestaat uit: Dennis Pater (CEO/CCO), Tom van der Heijden (CTO), Teun den Blanken (CFO) en Johan Gelderblom (COO).
Dennis Pater, oprichter en voormalig directeur van Way2Connect, heeft ruime ervaring in strategie en het ontwikkelen van partnerships. Hij weet als geen ander wat service management voor organisaties betekent, hoe zij hiermee kunnen acceleren en hun klanten beter en efficiënter kunnen helpen. Met zijn achtergrond is Dennis in staat om Relyon naar het next level te brengen. Op weg naar het realiseren van onze missie.
Dennis: “Klantgerichtheid is één van onze belangrijke kernwaarden. We werken niet vóór de klant maar samen met de klant. Wat hiervoor nodig is, is een betrouwbare software partij met passie voor optimalisatie. Vol enthousiasme staat onze nieuwe organisatie klaar om onze klanten verder te helpen in hun serviceproces.”
Relyon neemt met de aanstelling van Dennis Pater als CEO afscheid van scheidend directeur Patrick Marelis. Dennis: “Wij bedanken Patrick voor alle inzet in de afgelopen jaren waarmee hij heeft bijgedragen aan het succes van Relyon. We wensen hem heel veel succes met de nieuwe uitdagingen die op zijn pad gaan komen”.