Succes met Relyon

De 5 belangrijkste voordelen van service management software voor jouw organisatie

Wat brengt onze service management software jou als directeur, eigenaar of CFO? Deze 5 voordelen geven op antwoord op die vraag.

Kostenbesparing

Kostenbesparing: daar worden alle CEO’s en CFO’s blij van. Met onze service management software maak je het mogelijk. Dankzij Relyon kunnen je buitendienstmonteurs namelijk meer afspraken op een dag doen, rijden ze altijd de meest optimale route naar de klant en is papierwerk verleden tijd. Bovendien bespaar je ook kosten omdat de first time fix rate omhoog gaat. Dankzij Relyon hebben je monteurs altijd de juiste onderdelen (en juiste hoeveelheid voorraad) bij zich en hoeven ze niet nog een keer naar dezelfde klant te rijden om een klus af te ronden.

Inzicht

Als CEO, eigenaar of CFO van een bedrijf met een serviceafdeling en buitendienstmonteurs wil je in grote lijnen weten wat er speelt. Wat is de first time fix rate? Wat is de werkvoorraad? Hoeveel afspraken doen mijn buitendienstmonteurs op een dag? En – last but not least – zijn mijn klanten tevreden? Onze service management software biedt je deze, en meer, inzichten in de vorm van een overzichtelijk dashboard dat je kunt (laten) samenstellen naar jouw wensen. Hierop kun je ook zien – en laten zien – waar je buitendienstmonteurs rijden.

Onze software optimaliseert en automatiseert (grotendeels) het serviceproces, waardoor de binnen- en buitendienst het werk beter en efficiënter kunnen doen

Hogere productiviteit

Nog zo’n voordeel waar je als CEO, eigenaar of CFO vast heel blij van wordt: met behulp van onze service management software kun je de productiviteit van je serviceafdeling en buitendienstmonteurs verhogen. Dat zit zo: onze software optimaliseert en automatiseert (grotendeels) het serviceproces, waardoor de binnen- en buitendienst het werk beter en efficiënter kunnen doen, en dat leidt tot een hogere productiviteit.

Voorbeeld
Dankzij de Relyon Mobile app – onderdeel van de software – zal het je buitendienstmonteurs aanzienlijk minder tijd kosten om de adminstratie na een klus in orde te maken. Vanwege de app is namelijk de papieren werkbon verleden tijd en kan de administratie digitaal plaatsvinden.

Grip

Grip is het bijkomende voordeel van inzicht, want doordat je weet wat er goed en fout gaat, maar ook wat er beter kan, kun je als directeur, eigenaar of CFO de regie nemen en verbeterprocessen in gang zetten. Onze service management software kan daarbij helpen, door middel van automatisering en optimalisering.

Hogere klanttevredenheid

Om klanten tevreden te houden of de klanttevredenheid te verhogen, zal jouw serviceafdeling als een geoliede machine moeten werken, zodat allerlei problemen, zoals klanten die bellen waar een monteur blijft, zich niet of nauwelijks voordoen. Met onze service management software krijg je dat voor elkaar, omdat Relyon het gehele serviceproces optimaliseert en zo het werk voor de binnen- en buitendienst makkelijker maakt. Zodra dat geregeld is, pluk jij daar de vruchten van. En je klanten ook.

Download de leaflet en/of contact ons

Geloof het of niet, maar onze service management software biedt nog meer voordelen voor jou en jouw organisatie. Download onze leaflet voor meer voordelen of neem contact met ons op, dan kunnen we je meteen advies geven.

Deel dit bericht:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Meer informatie

Meer weten over grip op service?

Lees in onze leaflet hoe jouw serviceafdeling met Relyon (weer) grip krijgt op het serviceproces.

Relyon leaflet mockup