Service Center

Altijd overzicht, altijd inzicht

Ons Service Center biedt servicemanagers het overzicht van serviceopdrachten, de klantinformatie en de functionaliteiten die ze nodig hebben om het serviceproces, maar ook klantgegevens, zo makkelijk en goed mogelijk te beheren.

Service Center Altijd overzicht altijd inzicht

Tevreden Relyon-gebruikers

Voordelen van het Service Center

Hogere klanttevredenheid

Eén scherm, één totaaloverzicht

Het Service Center biedt je op één scherm een totaaloverzicht van alle serviceopdrachten. Zo weet je vrijwel direct wat de status is en behoud je grip op het serviceproces, zelfs als er spoedopdrachten zijn.

Inzicht in een oogopslag

Alle info binnen handbereik

De gegevens die je nodig hebt om het service- of facturatieproces snel in gang te zetten, zoals SLA’s, servicehistorie, installed base, digitale werkbonnen en meer, vind je binnen handbereik in het Service Center.

Ontwikkeld op basis van ervaring

Gebruiksvriendelijk

Niet alleen het beheer van het serviceproces is makkelijk dankzij het Service Center, ook het managen van klantgegevens, installed base en onderhoudscontracten is heel eenvoudig.

Verhoogt de efficiency en klanttevredenheid

Precies wat servicemanagers nodig hebben

Als servicemanager kun je dankzij het Relyon Service Center makkelijker het service- en facturatieproces beheren. Dat werkt efficiencyverhogend, waardoor je binnenkomende serviceopdrachten, spoedopdrachten en facturatieverzoeken sneller maar ook zorgvuldiger kunt afhandelen. Daar worden klanten blij van en jij daardoor ook.

Wat Servicemanagers nodig hebben Relyon

Klantcases

Resultaten waar we trots op zijn

Projecten waar we trots op zijn

EZS Parkeersystemen

“Betrouwbare en gestructureerde informatie, centraal opgeslagen – daar was het ons om te doen. Bovendien is er nu meer tijd voor persoonlijk contact met de klant.”

Lees de case

Pirtek Benelux

“Relyon Service Management biedt ons de ruimte om verder te groeien en onze klanten nog eenvoudiger de service te leveren die ze van ons gewend zijn.”

Lees de case

STULZ

“Efficiëntie betekent kostenbesparingen, maar ook minder ergernissen: zaken gaan in de regel nu in één keer goed.”

Lees de case

Alfa Melktechniek en Alfa Koeling

“De Relyon app, waarop monteurs heel snel en eenvoudig hun werkzaamheden kunnen invoeren, sprak meteen tot de verbeelding.”

Lees de case

Bandenservice Zuid-West

“Relyon heeft een boel stress weggenomen, bij onszelf en bij de klanten. Voor de klant is het nu duidelijk: afspraak is afspraak. En die komen we echt elke keer na.”

Lees de case

Nestlé Professional

“Ik heb zelden een systeem meegemaakt dat zó gebruiksvriendelijk is. Buitenlandse vestigingen komen nu zelfs op bezoek om te kijken hoe wij werken met de software.”

Lees de case

Fuchs Service Equipment

“Ik had meteen een goed gevoel bij AFAS Software en Relyon: samen zijn ze verder dan de rest.”

Lees de case

Meer informatie

Meer weten over grip op service?

Lees in onze leaflet hoe jouw serviceafdeling met Relyon (weer) grip krijgt op het serviceproces.

Relyon leaflet mockup