Optionele onderdelen
Zo maak je Relyon nog completer
Tevreden Relyon-gebruikers
Voordelen van de optionele onderdelen
Meer inzicht
Meer gemak, meer efficiency
De Service Portal, QR-code Portal en M2M maken het leven makkelijker voor jou en je klanten, waardoor de klanttevredenheid toeneemt en je tijd bespaart.
Online-omgeving voor klanten
Interactieve managementrapportages
Een interessant onderdeel voor CEO’s en CFO’s die graag in één oogopslag zien hoe de serviceorganisatie presteert. Met Reports beschik je over de mogelijkheid om interactieve managementrapportages samen te stellen met de data uit Relyon.
Nog makkelijker en sneller
Maakt jouw serviceafdeling nog slimmer
Inzicht in klanttevredenheid
Klantcases
Resultaten waar we trots op zijn
EZS Parkeersystemen
“Betrouwbare en gestructureerde informatie, centraal opgeslagen – daar was het ons om te doen. Bovendien is er nu meer tijd voor persoonlijk contact met de klant.”
Lees de casePirtek Benelux
“Relyon Service Management biedt ons de ruimte om verder te groeien en onze klanten nog eenvoudiger de service te leveren die ze van ons gewend zijn.”
Lees de caseSTULZ
“Efficiëntie betekent kostenbesparingen, maar ook minder ergernissen: zaken gaan in de regel nu in één keer goed.”
Lees de caseAlfa Melktechniek en Alfa Koeling
“De Relyon app, waarop monteurs heel snel en eenvoudig hun werkzaamheden kunnen invoeren, sprak meteen tot de verbeelding.”
Lees de caseBandenservice Zuid-West
“Relyon heeft een boel stress weggenomen, bij onszelf en bij de klanten. Voor de klant is het nu duidelijk: afspraak is afspraak. En die komen we echt elke keer na.”
Lees de caseNestlé Professional
“Ik heb zelden een systeem meegemaakt dat zó gebruiksvriendelijk is. Buitenlandse vestigingen komen nu zelfs op bezoek om te kijken hoe wij werken met de software.”
Lees de caseFuchs Service Equipment
“Ik had meteen een goed gevoel bij AFAS Software en Relyon: samen zijn ze verder dan de rest.”
Lees de caseMeer informatie
Meer weten over grip op service?
Lees in onze leaflet hoe jouw serviceafdeling met Relyon (weer) grip krijgt op het serviceproces.