Optionele onderdelen

Zo maak je Relyon nog completer

Relyon kan naar wens worden uitgebreid met een Service Portal, interactieve managementrapportages en Machine to Machine (automatische verwerking van storingscodes en tellerstanden) voor nog meer gemak, efficiency en inzicht.
Zo maak je Relyon nog completer

Tevreden Relyon-gebruikers

Voordelen van de optionele onderdelen

Altijd overzicht

Meer inzicht

Dankzij de interactieve managementrapportages van Reports en het klanttevredenheidsonderzoek van KTO krijg je meer inzicht in de prestaties van je serviceorganisatie.
Eenvoudig gegevensbeheer

Meer gemak, meer efficiency

De Service Portal, QR-code Portal en M2M maken het leven makkelijker voor jou en je klanten, waardoor de klanttevredenheid toeneemt en je tijd bespaart.

Service Portal

Online-omgeving voor klanten

Met de Service Portal bied je jouw klanten een persoonlijke online-omgeving aan. Daar kunnen ze nieuwe serviceopdrachten maken en ze hebben er inzicht in de servicehistorie, werkbonnen en status van uitstaande serviceopdrachten.
Agenda Monteur
Ondertekende mobiele werkbon
Reports

Interactieve managementrapportages

Een interessant onderdeel voor CEO’s en CFO’s die graag in één oogopslag zien hoe de serviceorganisatie presteert. Met Reports beschik je over de mogelijkheid om interactieve managementrapportages samen te stellen met de data uit Relyon.

QR-code Portal

Nog makkelijker en sneller

Relyon’s QR-code Portal zorgt ervoor dat klanten storingen nog makkelijker en sneller kunnen doorgeven door elk relevant apparaat te voorzien van een unieke QR-code. Je klant scant die code met een smartphone of tablet, waarna hij of zij (na inloggen) in een handomdraai een serviceopdracht kan aanmaken en doorgeven.
Detailscherm van de opdracht
Planboard
Machine to Machine (M2M)

Maakt jouw serviceafdeling nog slimmer

Met M2M kan automatisch de online informatie van de apparatuur die bij klanten staat opgehaald en verwerkt worden in jouw Relyon-systeem. Denk aan storingscodes en tellerstanden. Hierdoor hoeven klanten geen serviceopdrachten meer aan te maken, omdat op basis van de juiste informatie bepaald wordt of een apparaat service of (preventief) onderhoud nodig heeft of niet.
KTO (Klanttevredenheidsonderzoek)

Inzicht in klanttevredenheid

Zijn je klanten nog tevreden over de dienstverlening van jouw organisatie? KTO biedt je de mogelijkheid om elke klant na het bezoek van een monteur automatisch per e-mail een klanttevredenheidsonderzoek toe te sturen. De resultaten van het onderzoek worden vastgelegd in overzichtelijke rapportages, zodat je snel ziet hoe hoog (of laag) de klanttevredenheid is.
Relyon servicemanagement

Klantcases

Resultaten waar we trots op zijn

Projecten waar we trots op zijn

EZS Parkeersystemen

“Betrouwbare en gestructureerde informatie, centraal opgeslagen – daar was het ons om te doen. Bovendien is er nu meer tijd voor persoonlijk contact met de klant.”

Lees de case

Pirtek Benelux

“Relyon Service Management biedt ons de ruimte om verder te groeien en onze klanten nog eenvoudiger de service te leveren die ze van ons gewend zijn.”

Lees de case

STULZ

“Efficiëntie betekent kostenbesparingen, maar ook minder ergernissen: zaken gaan in de regel nu in één keer goed.”

Lees de case

Alfa Melktechniek en Alfa Koeling

“De Relyon app, waarop monteurs heel snel en eenvoudig hun werkzaamheden kunnen invoeren, sprak meteen tot de verbeelding.”

Lees de case

Bandenservice Zuid-West

“Relyon heeft een boel stress weggenomen, bij onszelf en bij de klanten. Voor de klant is het nu duidelijk: afspraak is afspraak. En die komen we echt elke keer na.”

Lees de case

Nestlé Professional

“Ik heb zelden een systeem meegemaakt dat zó gebruiksvriendelijk is. Buitenlandse vestigingen komen nu zelfs op bezoek om te kijken hoe wij werken met de software.”

Lees de case

Fuchs Service Equipment

“Ik had meteen een goed gevoel bij AFAS Software en Relyon: samen zijn ze verder dan de rest.”

Lees de case

Meer informatie

Meer weten over grip op service?

Lees in onze leaflet hoe jouw serviceafdeling met Relyon (weer) grip krijgt op het serviceproces.

Relyon leaflet mockup