Mobile app

Het juiste gereedschap voor de beste service

Met onze Mobile app voor smartphone en tablet (iOS en Android) geef je jouw buitendienstmonteurs het beste gereedschap om hun service- en onderhoudswerk, maar ook de administratieve afhandeling, zo goed en efficiënt mogelijk te doen.
Service Centre header

Tevreden Relyon-gebruikers

Voordelen van de Mobile app

Hogere klanttevredenheid

Alle info binnen handbereik

De app geeft buitendienstmonteurs toegang tot alle info die ze nodig hebben om service te verlenen, zoals klant- en installatiegegevens.

Inzicht in een oogopslag

Eén app, veel mogelijkheden

Met de Mobile app kunnen je buitendienstmonteurs foto’s maken, bar- en QR-codes scannen, uren registreren en offline werken.

Eenvoudig gegevensbeheer

Volledig digitaal

Papierwerk is voorbij dankzij de Mobile app. Zelfs de administratie na een serviceopdracht kunnen je monteurs snel en makkelijk met de app regelen.

Snel, probleemloos en vakkundig

Precies wat de binnen- en buitendienst nodig hebben

In de Mobile app en op de digitale werkbon vinden je buitendienstmonteurs alle informatie die ze nodig hebben – zelfs als er geen internetverbinding is – om hun werk snel, probleemloos en vakkundig uit te voeren. Bovendien verkleint zowel de app als de digitale werkbon de administratieve last, omdat je monteurs niet meer met een foutgevoelige papieren werkbon hoeven te werken. En daar profiteert de binnendienst ook van.
Precies wat de binnen- en buitendienst nodig hebben

Klantcases

Resultaten waar we trots op zijn

Projecten waar we trots op zijn

EZS Parkeersystemen

“Betrouwbare en gestructureerde informatie, centraal opgeslagen – daar was het ons om te doen. Bovendien is er nu meer tijd voor persoonlijk contact met de klant.”

Lees de case

Pirtek Benelux

“Relyon Service Management biedt ons de ruimte om verder te groeien en onze klanten nog eenvoudiger de service te leveren die ze van ons gewend zijn.”

Lees de case

STULZ

“Efficiëntie betekent kostenbesparingen, maar ook minder ergernissen: zaken gaan in de regel nu in één keer goed.”

Lees de case

Alfa Melktechniek en Alfa Koeling

“De Relyon app, waarop monteurs heel snel en eenvoudig hun werkzaamheden kunnen invoeren, sprak meteen tot de verbeelding.”

Lees de case

Bandenservice Zuid-West

“Relyon heeft een boel stress weggenomen, bij onszelf en bij de klanten. Voor de klant is het nu duidelijk: afspraak is afspraak. En die komen we echt elke keer na.”

Lees de case

Nestlé Professional

“Ik heb zelden een systeem meegemaakt dat zó gebruiksvriendelijk is. Buitenlandse vestigingen komen nu zelfs op bezoek om te kijken hoe wij werken met de software.”

Lees de case

Fuchs Service Equipment

“Ik had meteen een goed gevoel bij AFAS Software en Relyon: samen zijn ze verder dan de rest.”

Lees de case

Meer informatie

Meer weten over grip op service?

Lees in onze leaflet hoe jouw serviceafdeling met Relyon (weer) grip krijgt op het serviceproces.

Relyon leaflet mockup