Relyon voor servicemanagers
Grip op het serviceproces
Tevreden Relyon-gebruikers
Voordelen van Relyon voor servicemanagers
Eén scherm, één totaaloverzicht
Alle info binnen handbereik
Met Relyon vind je de gegevens die je nodig hebt om het service- of facturatieproces in gang te zetten, zoals SLA’s, servicehistorie en meer, binnen handbereik.
Gebruiksvriendelijk
Zowel het beheer van het serviceproces als het managen van klantgegevens en onderhoudscontracten is makkelijk dankzij Relyon’s gebruiksgemak.
Precies wat servicemanagers nodig hebben
Als servicemanager wil je het liefst werken met één softwarepakket waarmee je het servicesproces van jouw bedrijf zo goed en zo makkelijk mogelijk kunt beheren. Onze software, ontwikkeld met de kennis van en 20 jaar ervaring met serviceprocessen, voorziet volledig in deze behoefte. Dankzij Relyon kun je namelijk makkelijker het service- en facturatieproces beheren. Dat werkt efficiencyverhogend, waardoor je serviceopdrachten, spoedopdrachten en facturatieverzoeken sneller maar ook zorgvuldiger kunt afhandelen. Daar worden klanten blij van en jij daardoor ook.
Ben je nieuwsgierig naar wat onze service management software voor jouw bedrijf kan betekenen? Download dan onze leaflet.
De drie functies van Relyon
Zo maakt Relyon het leven makkelijker
Service Center
Beheer van het service- en facturatieproces.
Planning
Planning van serviceopdrachten.
Mobile app
Uitvoering en afhandeling van serviceopdrachten.
Klantcases
Resultaten waar we trots op zijn
EZS Parkeersystemen
“Betrouwbare en gestructureerde informatie, centraal opgeslagen – daar was het ons om te doen. Bovendien is er nu meer tijd voor persoonlijk contact met de klant.”
Lees de casePirtek Benelux
“Relyon Service Management biedt ons de ruimte om verder te groeien en onze klanten nog eenvoudiger de service te leveren die ze van ons gewend zijn.”
Lees de caseSTULZ
“Efficiëntie betekent kostenbesparingen, maar ook minder ergernissen: zaken gaan in de regel nu in één keer goed.”
Lees de caseAlfa Melktechniek en Alfa Koeling
“De Relyon app, waarop monteurs heel snel en eenvoudig hun werkzaamheden kunnen invoeren, sprak meteen tot de verbeelding.”
Lees de caseBandenservice Zuid-West
“Relyon heeft een boel stress weggenomen, bij onszelf en bij de klanten. Voor de klant is het nu duidelijk: afspraak is afspraak. En die komen we echt elke keer na.”
Lees de caseNestlé Professional
“Ik heb zelden een systeem meegemaakt dat zó gebruiksvriendelijk is. Buitenlandse vestigingen komen nu zelfs op bezoek om te kijken hoe wij werken met de software.”
Lees de caseFuchs Service Equipment
“Ik had meteen een goed gevoel bij AFAS Software en Relyon: samen zijn ze verder dan de rest.”
Lees de caseMeer informatie
Meer weten over grip op service?
Lees in onze leaflet hoe jouw serviceafdeling met Relyon (weer) grip krijgt op het serviceproces.