Relyon voor servicemanagers

Grip op het serviceproces

Met onze service management software zorg je ervoor dat je (weer) grip krijgt op het serviceproces. Zo kun je jouw werk makkelijker, beter en efficiënter uitvoeren en dus klanten beter helpen.
Krijg (weer) grip op het serviceproces

Tevreden Relyon-gebruikers

Voordelen van Relyon voor servicemanagers

Hogere klanttevredenheid

Eén scherm, één totaaloverzicht

Relyon biedt op één scherm het overzicht van alle serviceopdrachten. Zo weet je direct wat de status is en behoud je grip op het serviceproces, zelfs bij spoedopdrachten.
Inzicht in een oogopslag

Alle info binnen handbereik

Met Relyon vind je de gegevens die je nodig hebt om het service- of facturatieproces in gang te zetten, zoals SLA’s, servicehistorie en meer, binnen handbereik.

Ontwikkeld op basis van ervaring

Gebruiksvriendelijk

Zowel het beheer van het serviceproces als het managen van klantgegevens en onderhoudscontracten is makkelijk dankzij Relyon’s gebruiksgemak.

Relyon maakt jouw werk gemakkelijker

Precies wat servicemanagers nodig hebben

Als servicemanager wil je het liefst werken met één softwarepakket waarmee je het servicesproces van jouw bedrijf zo goed en zo makkelijk mogelijk kunt beheren. Onze software, ontwikkeld met de kennis van en 20 jaar ervaring met serviceprocessen, voorziet volledig in deze behoefte. Dankzij Relyon kun je namelijk makkelijker het service- en facturatieproces beheren. Dat werkt efficiencyverhogend, waardoor je serviceopdrachten, spoedopdrachten en facturatieverzoeken sneller maar ook zorgvuldiger kunt afhandelen. Daar worden klanten blij van en jij daardoor ook.

Ben je nieuwsgierig naar wat onze service management software voor jouw bedrijf kan betekenen? Download dan onze leaflet.

Precies wat servicemanagers nodig hebben

De drie functies van Relyon

Zo maakt Relyon het leven makkelijker

Service Center

Service Center

Beheer van het service- en facturatieproces.

Planning

Planning

Planning van serviceopdrachten. 

Mobile app

Mobile app

Uitvoering en afhandeling van serviceopdrachten.

Klantcases

Resultaten waar we trots op zijn

Projecten waar we trots op zijn

EZS Parkeersystemen

“Betrouwbare en gestructureerde informatie, centraal opgeslagen – daar was het ons om te doen. Bovendien is er nu meer tijd voor persoonlijk contact met de klant.”

Lees de case

Pirtek Benelux

“Relyon Service Management biedt ons de ruimte om verder te groeien en onze klanten nog eenvoudiger de service te leveren die ze van ons gewend zijn.”

Lees de case

STULZ

“Efficiëntie betekent kostenbesparingen, maar ook minder ergernissen: zaken gaan in de regel nu in één keer goed.”

Lees de case

Alfa Melktechniek en Alfa Koeling

“De Relyon app, waarop monteurs heel snel en eenvoudig hun werkzaamheden kunnen invoeren, sprak meteen tot de verbeelding.”

Lees de case

Bandenservice Zuid-West

“Relyon heeft een boel stress weggenomen, bij onszelf en bij de klanten. Voor de klant is het nu duidelijk: afspraak is afspraak. En die komen we echt elke keer na.”

Lees de case

Nestlé Professional

“Ik heb zelden een systeem meegemaakt dat zó gebruiksvriendelijk is. Buitenlandse vestigingen komen nu zelfs op bezoek om te kijken hoe wij werken met de software.”

Lees de case

Fuchs Service Equipment

“Ik had meteen een goed gevoel bij AFAS Software en Relyon: samen zijn ze verder dan de rest.”

Lees de case

Meer informatie

Meer weten over grip op service?

Lees in onze leaflet hoe jouw serviceafdeling met Relyon (weer) grip krijgt op het serviceproces.

Relyon leaflet mockup