Relyon voor planners

Grip op de serviceplanning

Onze service management software biedt inzicht en overzicht. Hierdoor kun je jouw werk makkelijker en beter uitvoeren én de meest efficiënte en betrouwbare planningen maken voor de buitendienst.

Planners header

Tevreden Relyon-gebruikers

Voordelen van Relyon voor planners

Hogere klanttevredenheid

Werkt productiviteitsverhogend

Dankzij Relyon is het eenvoudig om een efficiënte en betrouwbare serviceplanning te maken.

Inzicht in een oogopslag

Alle info op één scherm

Met Relyon zie je wat de status, locatie, planning en beschikbaarheid is van alle buitendienstmonteurs.

Ontwikkeld op basis van ervaring

Altijd de meest optimale route

Dankzij de ritplanner met routeoptimalisatie wordt automatisch de beste route bepaald.

Relyon maakt jouw werk gemakkelijker

Precies wat planners nodig hebben

Heb je wel eens klanten die bellen waar de monteur blijf? Of planningen die inefficiënt zijn of niet kloppen? Dankzij onze service management software zijn deze problemen verleden tijd. Relyon biedt namelijk alle functionaliteiten die je nodig hebt om het gehele serviceproces zo efficiënt en zo goed mogelijk te beheren. Zo kun je makkelijker en meer planningsopdrachten (en spoedopdrachten) afhandelen in minder tijd, terwijl de buitendienst dankzij jouw planningen zo optimaal mogelijk opereert. Daar worden je monteurs en klanten blij van. En jij daardoor ook.

Ben je nieuwsgierig naar wat onze service management software voor jouw bedrijf kan betekenen? Download dan onze leaflet. 

Planning - Relyon maakt jouw werk gemakkelijker

De drie functies van Relyon

Zo maakt Relyon het leven makkelijker

Service Center

Service Center

Beheer van het service- en facturatieproces.

Planning

Planning

Planning van serviceopdrachten. 

Mobile app

Mobile app

Uitvoering en afhandeling van serviceopdrachten.

Klantcases

Resultaten waar we trots op zijn

Projecten waar we trots op zijn

EZS Parkeersystemen

“Betrouwbare en gestructureerde informatie, centraal opgeslagen – daar was het ons om te doen. Bovendien is er nu meer tijd voor persoonlijk contact met de klant.”

Lees de case

Pirtek Benelux

“Relyon Service Management biedt ons de ruimte om verder te groeien en onze klanten nog eenvoudiger de service te leveren die ze van ons gewend zijn.”

Lees de case

STULZ

“Efficiëntie betekent kostenbesparingen, maar ook minder ergernissen: zaken gaan in de regel nu in één keer goed.”

Lees de case

Alfa Melktechniek en Alfa Koeling

“De Relyon app, waarop monteurs heel snel en eenvoudig hun werkzaamheden kunnen invoeren, sprak meteen tot de verbeelding.”

Lees de case

Bandenservice Zuid-West

“Relyon heeft een boel stress weggenomen, bij onszelf en bij de klanten. Voor de klant is het nu duidelijk: afspraak is afspraak. En die komen we echt elke keer na.”

Lees de case

Nestlé Professional

“Ik heb zelden een systeem meegemaakt dat zó gebruiksvriendelijk is. Buitenlandse vestigingen komen nu zelfs op bezoek om te kijken hoe wij werken met de software.”

Lees de case

Fuchs Service Equipment

“Ik had meteen een goed gevoel bij AFAS Software en Relyon: samen zijn ze verder dan de rest.”

Lees de case

Meer informatie

Meer weten over grip op service?

Lees in onze leaflet hoe jouw serviceafdeling met Relyon (weer) grip krijgt op het serviceproces.

Relyon leaflet mockup