Grip op de serviceplanning
Onze service management software biedt inzicht en overzicht. Hierdoor kun je jouw werk makkelijker en beter uitvoeren én de meest efficiënte en betrouwbare planningen maken voor de buitendienst.
Tevreden Relyon-gebruikers
Voordelen van Relyon voor planners
Werkt productiviteitsverhogend
Dankzij Relyon is het eenvoudig om een efficiënte en betrouwbare serviceplanning te maken.
Alle info op één scherm
Met Relyon zie je wat de status, locatie, planning en beschikbaarheid is van alle buitendienstmonteurs.
Altijd de meest optimale route
Dankzij de ritplanner met routeoptimalisatie wordt automatisch de beste route bepaald.
Precies wat planners nodig hebben
Heb je wel eens klanten die bellen waar de monteur blijf? Of planningen die inefficiënt zijn of niet kloppen? Dankzij onze service management software zijn deze problemen verleden tijd. Relyon biedt namelijk alle functionaliteiten die je nodig hebt om het gehele serviceproces zo efficiënt en zo goed mogelijk te beheren. Zo kun je makkelijker en meer planningsopdrachten (en spoedopdrachten) afhandelen in minder tijd, terwijl de buitendienst dankzij jouw planningen zo optimaal mogelijk opereert. Daar worden je monteurs en klanten blij van. En jij daardoor ook.
Ben je nieuwsgierig naar wat onze service management software voor jouw bedrijf kan betekenen? Download dan onze leaflet.
De drie functies van Relyon
Zo maakt Relyon het leven makkelijker
Service Center
Beheer van het service- en facturatieproces.
Planning
Planning van serviceopdrachten.
Mobile app
Uitvoering en afhandeling van serviceopdrachten.
Klantcases
Resultaten waar we trots op zijn
EZS Parkeersystemen
“Betrouwbare en gestructureerde informatie, centraal opgeslagen – daar was het ons om te doen. Bovendien is er nu meer tijd voor persoonlijk contact met de klant.”
Lees de casePirtek Benelux
“Relyon Service Management biedt ons de ruimte om verder te groeien en onze klanten nog eenvoudiger de service te leveren die ze van ons gewend zijn.”
Lees de caseSTULZ
“Efficiëntie betekent kostenbesparingen, maar ook minder ergernissen: zaken gaan in de regel nu in één keer goed.”
Lees de caseAlfa Melktechniek en Alfa Koeling
“De Relyon app, waarop monteurs heel snel en eenvoudig hun werkzaamheden kunnen invoeren, sprak meteen tot de verbeelding.”
Lees de caseBandenservice Zuid-West
“Relyon heeft een boel stress weggenomen, bij onszelf en bij de klanten. Voor de klant is het nu duidelijk: afspraak is afspraak. En die komen we echt elke keer na.”
Lees de caseNestlé Professional
“Ik heb zelden een systeem meegemaakt dat zó gebruiksvriendelijk is. Buitenlandse vestigingen komen nu zelfs op bezoek om te kijken hoe wij werken met de software.”
Lees de caseFuchs Service Equipment
“Ik had meteen een goed gevoel bij AFAS Software en Relyon: samen zijn ze verder dan de rest.”
Lees de caseMeer informatie
Meer weten over grip op service?
Lees in onze leaflet hoe jouw serviceafdeling met Relyon (weer) grip krijgt op het serviceproces.