Relyon voor buitendienstmonteurs
Het beste gereedschap voor de beste service
Met onze Mobile app beschik je als buitendienstmonteur over het beste gereedschap om je service- en onderhoudswerk, maar ook de administratieve afhandeling, zo goed en efficiënt mogelijk te doen.
Tevreden Relyon-gebruikers
Voordelen van Relyon voor buitendienstmonteurs
Alle info binnen handbereik
De Mobile app voor tablet en smartphone geeft je overal toegang tot alle info die je nodig hebt om service te verlenen, zoals klant- en installatiegegevens.
Eén app, veel mogelijkheden
Met de Mobile app kun je foto’s maken, bar- en QR-codes scannen, uren registreren, offline werken en meer.
Volledig digitaal
Papierwerk is verleden tijd dankzij de Mobile app en de digitale werkbon. Bovendien kun je met de app de administratie na een opdracht snel en makkelijk regelen.
De drie functies van Relyon
Zo maakt Relyon het leven makkelijker
Service Center
Beheer van het service- en facturatieproces.
Planning
Planning van serviceopdrachten.
Mobile app
Uitvoering en afhandeling van serviceopdrachten.
Relyon maakt jouw werk gemakkelijker
Precies wat buitendienstmonteurs nodig hebben
Bij Relyon weten we dat je als buitendienstmonteur graag ontzorgd wordt, zodat je je kunt focussen op het verlenen van de beste service. Op basis hiervan is de Mobile app – onderdeel van onze service management software – en de digitale werkbon ontwikkeld. Dankzij de app beschik je op één plek over alle informatie om je service- en onderhoudswerk zo goed en efficiënt mogelijk te doen. Papierwerk is bovendien verleden tijd dankzij de app en de digitale werkbon, waardoor de administratieve last vrijwel nihil wordt. Zo maakt Relyon jouw werk gemakkelijker, waardoor het makkelijker is om de beste service te leveren en dus bij te dragen aan de klanttevredenheid.
Ben je nieuwsgierig naar wat onze service management software voor jouw bedrijf kan betekenen? Download dan onze leaflet.
Klantcases
Resultaten waar we trots op zijn
EZS Parkeersystemen
“Betrouwbare en gestructureerde informatie, centraal opgeslagen – daar was het ons om te doen. Bovendien is er nu meer tijd voor persoonlijk contact met de klant.”
Lees de casePirtek Benelux
“Relyon Service Management biedt ons de ruimte om verder te groeien en onze klanten nog eenvoudiger de service te leveren die ze van ons gewend zijn.”
Lees de caseSTULZ
“Efficiëntie betekent kostenbesparingen, maar ook minder ergernissen: zaken gaan in de regel nu in één keer goed.”
Lees de caseAlfa Melktechniek en Alfa Koeling
“De Relyon app, waarop monteurs heel snel en eenvoudig hun werkzaamheden kunnen invoeren, sprak meteen tot de verbeelding.”
Lees de caseBandenservice Zuid-West
“Relyon heeft een boel stress weggenomen, bij onszelf en bij de klanten. Voor de klant is het nu duidelijk: afspraak is afspraak. En die komen we echt elke keer na.”
Lees de caseNestlé Professional
“Ik heb zelden een systeem meegemaakt dat zó gebruiksvriendelijk is. Buitenlandse vestigingen komen nu zelfs op bezoek om te kijken hoe wij werken met de software.”
Lees de caseFuchs Service Equipment
“Ik had meteen een goed gevoel bij AFAS Software en Relyon: samen zijn ze verder dan de rest.”
Lees de caseMeer informatie
Meer weten over grip op service?
Lees in onze leaflet hoe jouw serviceafdeling met Relyon (weer) grip krijgt op het serviceproces.