20 mei

SaniQ gaat voor combinatie AFAS en Relyon

SaniQ is een familiebedrijf uit Nijkerk dat complete bedrijfshygiëne verzorgt voor toiletten en keukens van vele scholen, overheidsinstanties en horecabedrijven. Dit jaar bestaat SaniQ 20 jaar en in 2015 werd besloten een ommezwaai te maken voor wat betreft de bedrijfssoftware. Alexandra Klarenbeek, hoofd van administratie...


22 dec

Efficiënte buitendienstplanning voor de Rolf groep

Relyon verwelkomt haar nieuwe klant de Rolf groep! De Rolf groep, ontstaan uit een krachtenbundeling van KG & Rolf en QL ICT, is totaalaanbieder van spel- en ontwikkelingsmaterialen, (digitale) leermiddelen, inrichtingsoplossingen en ICT-toepassingen voor het onderwijs en de kinderopvang. Een bevlogen organisatie die zichzelf tot...


04 dec

DEAC: heerlijke koffie én uitmuntende service

Hoogwaardige machines, heerlijke espresso en uitmuntende service: dat zijn de drie pijlers van het succes van DEAC Nederland uit Maasland. Ter ondersteuning van dat serviceproces koos DEAC voor Relyon Service Management. En daar zijn we trots op! DEAC is Nederlands oudste leverancier van espressomachines; dit...


DEAC Caféma
29 sep

Bandenservice Zuid-West heeft alles onder controle met RSM

De ‘bandenboeren’ van Bandenservice Zuid-West zijn enthousiaste gebruikers van Relyon Service Management. Al jaren trouwe klant van AFAS heeft Bandenservice Zuid-West nu ook de serviceafdeling geautomatiseerd met RSM, gekoppeld aan Profit. En dat werkt niet alleen efficiënter, maar brengt ook rust binnen de organisatie: “Er...


Bandenservice Zuid-West referentie Relyon