Nieuws en blogs

Goede voornemens voor service management in 2021

Begin 2021 goed met deze 2 goede voornemens voor je service organisatie. En het goede voornemen van Relyon? Nog meer klanten blij maken! Alles om 2021 fris te beginnen, lees je in deze blog.

Inzicht in je data voor feitelijke sturing van je bedrijf

2020 is plots het jaar geworden van veel meer digitaal werken en op afstand werken. Op afstand door thuis te werken en door de anderhalvemeter-regel op de locatie van de klanten van je organisatie. Gebruik die omslag en ga een stap verder in 2021: werk op basis van inzicht in alle data die in je organisatie voor handen is! Denk aan data over werkbonnen, hoeveel opdrachten per dag per monteur, en uiteraard klanttevredenheid. Inzichten daarin vormen een stevige onderbouwing voor keuzes van je bedrijf. Daarmee kun je op basis van feiten een duidelijke sturing aan je organisatie geven. 

Duidelijke, digitale communicatie naar klanten

“Doen we wel wat onze klanten willen?” In 2021 is er winst voor je servicedienst te halen door duidelijke, digitale communicatie naar klanten. Gebruik alle digitale mogelijkheden zoals grote, klantgerichte organisaties dat nu ook al doen! Denk bijvoorbeeld aan geautomatiseerde service-mails naar je klanten: wanneer kunnen ze de monteur verwachten? Of een sms op het moment dat de monteur naar ze onderweg is. Na afloop stuur je geautomatiseerd de getekende werkbon met servicerapportages via de mail, zodat ook je klant alle stukken bij de hand heeft. Duidelijke communicatie over je service management draagt bij aan een hogere klanttevredenheid. 

De goede voornemens van Relyon: al gestart!

Wie zegt dat je goede voornemens op 1 januari moet starten? Precies! Onze goede voornemens voor 2021 zijn we al gestart: doorontwikkeling van de software en verdere innovatie op basis van de laatste technieken. Ook in 2021 zitten we niet stil en willen we nog meer klanten heel blij maken. Wat kun je van Relyon verwachten in 2021?

Jouw IoT informatie ontsluiten in Relyon

In 2021 willen we IoT informatie waar onze klanten over beschikken, ontsluiten in Relyon. Op die manier heb je als CEO, CFO, servicemanager of planner nog beter inzicht in alle data in je organisatie voor feitelijke onderbouwing van keuzes en beslissingen.

Doorontwikkeling van de software

Daarnaast zijn we ook continu bezig met uitbreiding en verbetering van onze software. Denk daarbij aan: 

  • uitbreiding van het nieuwe beheerplatform dat we in 2020 hebben ontwikkeld;
  • inzet van nieuwe systemen om processen nog efficiënter te maken zónder voorbij te gaan aan de menselijke factor;
  • nieuwe samenwerkingen starten met partners, waardoor we onze klanten een nog bredere totaal-oplossing kunnen bieden.

Optimaal serviceproces

En we gaan in 2021 samen met klanten kijken waar nog veel te halen valt voor een optimaal serviceproces, met inzichten en rapportages. Daarmee gaan we voor een nog efficiëntere inzet van Relyon Service Management Software voor jouw organisatie!

 

Relyon One logo

Get your Relyon One demo

Nieuwsgierig geworden? Vraag dan nu jouw Relyon One demo aan. Eén van onze experts neemt je mee in alle ins- en outs. Ook laten we direct zien hoe je het toepast op jouw serviceproces.  Get everything under control.

Relyon R1 software demo cta