This is how Relyon works
Automate and improve your service process
Makes life easier
Relyon: exactly what your service department needs
De drie functies van Relyon
Manage je service-afdeling met één centrale applicatie
De cockpit van waaruit je makkelijk het service- en facturatieproces en alle klantgegevens beheert. Je ziet er wat de status is van alle serviceopdrachten en je vindt er alle informatie die je nodig hebt voor het service- en facturatieproces.
Met de Mobile app kunnen je buitendienstmonteurs hun werk optimaal uitvoeren. Naast een digitale werkbon biedt de app toegang tot alle informatie die ze nodig hebben, zoals de dag- en routeplanning en klant- en installatiegegevens.
Relyon kan naar wens worden uitgebreid met een Service Portal, interactieve managementrapportages en Machine to Machine (automatische verwerking van storingscodes en tellerstanden) voor nog meer gemak, efficiency en inzicht.
Service Center
Your personal service management cockpit
Planning
Easy-to-use planning tool
Mobile app
The perfect tool for field service technicians
Software to your wishes
Expand and conquer
More information
Want to know more about gaining control over your service process?
Download and read our leaflet to learn how Relyon lets your service department gain control over the entire service process.